Coop Opsparing - Koncept og identitet

Coop Opsparing tager sig af danskernes investering og får den til at vækste.

Ved at benytte sig af det velkendte røde COOP logo og font, rider Coop Opsparing på ryggen af et etableret og velkendt navn og ry. Spiren og brugen af grønne farver, illustrerer vækst og benyttes i logoet og som et bærende visual i billeder og ikoner.

Mine ansvarsområder på projektet:

•Sitemap

•Visuel identitet

•Wireframes og klikbar protype

•Design af website

 
opsparing-A.jpg
opsparing-B.jpg

Billedsiden repræsenterer ægte og naturlige mennesker, der gør det de allermest holder af og lader Coop Opsparing bekymre sig om deres investering.

opsparing-billeder.jpg

Coop Opsparing tilbyder tre afdelinger med hver deres risiko og tidshorisont for investering. Her visualiseret i enkle illustrationer.

 
 
 

Et ikon er ikke bare staffage. Et godt ikon har til opgave er at vejlede brugeren, assistere indhold og understøtte den visuelle identitet.

 

Afdelingsside - Wireframe og endeligt design

Opgaven er udført under min ansættelse hos Klausen + Partners A/S

Previous
Previous

Danbred - Genetik i verdensklasse

Next
Next

Kafferiget. Kongen af kaffe - Visuel identitet