MIR - Find a better way kampagne
MIR - Mobile Industrial Robots, er en af verdens førende producenter af autonome mobile robotter. Glem alt om rullevogne og gaffeltrucks. Disse små robotter kører selv på definerede ruter, kan undgå forhindringer og endda tage elevatoren. Rimelig sejt.
Kampagnen “Find a better way” havde til opgave at overbevise de rette folk om at robotter kan hjælpe, assistere og betale sig selv hjem indenfor en overskuelig tidsramme.
Mine ansvarsområder på projektet:
•Design af benchmark test
•Klikbar prototype af test
•Design af email templates
•Design af infografisk af rapport
•Design af landing pages
E-mails, bannere, landing pages og en omfattende rapport, indenfor en række industrier, blev udgivet, hvor virksomheder kunne teste sig selv og benchmarke sig op imod deres konkurrenter på markedet.
Selve testen var en multiple choice, der fungerede som leadgenerator, persmission-opsamler og data indsamling af potentielle og eksisterende kunder.
Opgaven er udført under min ansættelse hos Klausen + Partners A/S